Cloud servers op jouw maat

  • Maximale uptime
  • 24/7 monitoring & support
  • Volledig op jouw maat
Ja, contacteer mij

Veelgestelde vragen

  • Hoe frequent worden back-ups uitgevoerd?
  • Kan ik mijn server rebooten?
  • Kan ik mijn server zelf upgraden?
  • Kan ik zelf een restore uitvoeren?
  • Krijg ik volledige toegang tot de server?

    Je krijgt de volledige beheerderstoegang tot de cloud server of managed cloud server.

    Bij een managed cloud server kan je alle interventies vragen aan nomeo, maar je kan ook zelf acties uitvoeren op de server als je dat wenst. We vragen wel om ingrijpende wijzigingen te melden zodat we ook onze documentatie, support procudures, monitoring en back-up kunnen afstemmen op de actuele situatie.

  • Waar staat mijn cloud server?
  • Waarvoor dient de functie “maintenance” in het controlepaneel?
  • Zijn de resources die ik bestel exclusief voor mijn server?
Online help

Hulp nodig?
Aarzel niet om ons te contacteren.

nomeo support team
X